Veel gestelde vragen

Wij proberen voor jou de ultieme shopervaring te creëren op onze website. Wilt u iets vragen en de vraag staat niet hieronder? Mail dan vooral naar allesinmode@outlook.com. Geen vraag is ons te gek!

Bestellen

Retourneren

1Wat zijn de levertijden?
Donderdag nog even een shirtje bestellen voor het feestje zaterdag. Haast, haast, haast! Helaas zijn er nog geen mogelijkheden om de producten dezelfde dag nog te bezorgen, maar wanneer je op maandag t/m vrijdag voor 15.00 jouw bestelling plaatst, verzenden we het diezelfde dag nog. Als het goed is heb je jouw pakketje dan de volgende dag binnen. Op zich best snel toch?! Indien je op zaterdag of zondag hebt besteld, zul je iets meer geduld moeten hebben. Meestal kun je jouw bestelling dan op dinsdag in huis verwachten. Dit geldt helaas alleen voor bestellingen in Nederland. Wanneer je vanuit het buitenland besteld, zijn de levertijden logischerwijs iets langer.
2Wat zijn de bezorgkosten?
Voor het verzenden van de fashion items worden verzendkosten gerekend. Deze verzendkosten bedragen €5,95 voor bij u aan huis Fashionista's uit België en voor Duitsland betalen het zelfde bedrag
3Kan ik ook met een kortingscode betalen?
Natuurlijk! Voer tijdens het betalen jouw code in en het bedrag zal automatisch aangepast worden.
4Kan ik een uitverkocht product nabestellen?
Dat verschilt sterk per product. Houd daarom goed de website en onze Instagram en Facebook in de gaten.
5Is het mogelijk een product te reserveren?
Helaas is het bij ons niet mogelijk om producten te reserveren.
6Uitverkocht!
Oh nee, het item wat ik wilde hebben is niet meer beschikbaar?! Allereerst onze excuses hiervoor. Neem even contact op of wij die artikel nog binnenkrijgen! Of misschien wel een vervangende artikel wie nog leuker is :)
1Kan ik mijn artikel ruilen of retourneren?
Met inachtneming van artikel 6 van onze algemene voorwaarden kun je (de) bestelde artikel(en) inclusief pakbon binnen 14 dagen na ontvangst retour
2Hoe kan ik iets retourneren?
Is het item toch niet helemaal wat je ervan verwacht? Jammer! Uiteraard kun je het terugsturen naar ons en verwerken wij jouw retour zo snel mogelijk. Je kunt de bevestiging van annulering binnen 7 dagen verwachten. Kijk op deze pagina voor uitgebreide informatie over ons retourproces: Retourneren
3Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Als u na aankomst van uw pakketje bij ons geen geld terug gehad heeft binnen 5 werkdagen , neem dan even contact op met ons! kunnen wij kijken wat er mis? gegaan is